Utolsó kommentek

  • dslll: 2021-ben megváltam tőle. Egy időre. Nem kaptam vissza. de mégis megvan. Magyarázat: Eltört a toll rögzítőpöcke (kis szürke műanyag). Nem tudom, hogy beleakadt-e valamibe, vagy elöregedett, egyszer a... (2022.12.03. 17:09) Tartósteszt: Victorinox Midnite Manager
  • dslll: Nem használtam, így túladtam rajta. (2022.12.03. 17:04) Tartósteszt: Sanrenmu T11
  • dslll: Eladtam. Vic 58mm-es helyett túl nagy volt, EDC-re meg túl pici. (2022.12.03. 17:03) Kínai svájci
  • dslll: A gombelemet tavaly kicseréltem, mert már nagyon halovány volt. (2018.05.20. 18:07) Tartósteszt: Victorinox Midnite Manager
  • dslll: Hogy mire használom a kispengét? Nem tudom, szinte mindenre. Kisebb, így jobban irányítható. Rendes pengének van nálam másik bicska, az egykezes, azt veszem elő olyan célra, amikor megzúzhatom (kemé... (2017.10.10. 12:52) Tartósteszt: Victorinox Huntsman
  • Utolsó 20

Címkék

bicska (3) böker (2) bugyli (1) cakli (1) edc (1) enlan (1) fejesgörbe (3) francia (1) gerber (2) herbertz (1) kína (4) kkve (4) kocsis (1) leatherman (1) maskara (2) náder (2) opinel (3) révész (2) sanrenmu (5) tarjányi (1) törvény (1) victorinox (9) wenger (2) Címkefelhő

Tartósteszt: Enlan M022

2016.12.31. 12:00 dslll

Kb. egy évet hordtam mindennap. A penge legális méret (7 cm), a markolat már pont jó fogású (10 cm), a liner lock egyszerű, de jól működik, a zsebklip tip-up állású. Gyárilag az alábbi viccesállatos G10 markolattal érkezett, de már eleve azzal a szándékkal vettem, hogy lecserélem. (Megvolt az anyag, csak száradnia kellett.)

p1010059.JPG

 

 

 

 

 

 

 

Tavasszal hosszadalmas kézimunkával, de felkerültek rá a nyírfa panelek. (Pure handmade :-).) A szétszedés azért némileg ártott neki (a csavarrögzítőkkel megkínlódtam), azóta nem tökéletesen középre zár a penge. És persze a nyírfában nem merem annyira meghúzni a markolatrögzítő csavarokat, mint a G10-ben.

img_8971.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A pengét talán egyszer éleztem, párszor fentem, azóta lényegében borotvaéles, nagyon jó. Így a nyírfa markolattal azt kell mondjam, számomra szinte tökéletes. (Picit talán vaskos, a zsebben hordásnál érezni, nem mertem annyira elvéknyítani a fát, mint a G10 volt.)

(Most újra másra váltok, karácsonyi ajándék, majd meglátjuk az új versenyző jobbnak bizonyul-e.)

Szólj hozzá!

Címkék: kína bicska enlan

A bejegyzés trackback címe:

https://edcbicska.blog.hu/api/trackback/id/tr2112076083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása