Utolsó kommentek

  • dslll: 2021-ben megváltam tőle. Egy időre. Nem kaptam vissza. de mégis megvan. Magyarázat: Eltört a toll rögzítőpöcke (kis szürke műanyag). Nem tudom, hogy beleakadt-e valamibe, vagy elöregedett, egyszer a... (2022.12.03. 17:09) Tartósteszt: Victorinox Midnite Manager
  • dslll: Nem használtam, így túladtam rajta. (2022.12.03. 17:04) Tartósteszt: Sanrenmu T11
  • dslll: Eladtam. Vic 58mm-es helyett túl nagy volt, EDC-re meg túl pici. (2022.12.03. 17:03) Kínai svájci
  • dslll: A gombelemet tavaly kicseréltem, mert már nagyon halovány volt. (2018.05.20. 18:07) Tartósteszt: Victorinox Midnite Manager
  • dslll: Hogy mire használom a kispengét? Nem tudom, szinte mindenre. Kisebb, így jobban irányítható. Rendes pengének van nálam másik bicska, az egykezes, azt veszem elő olyan célra, amikor megzúzhatom (kemé... (2017.10.10. 12:52) Tartósteszt: Victorinox Huntsman
  • Utolsó 20

Címkék

bicska (3) böker (2) bugyli (1) cakli (1) edc (1) enlan (1) fejesgörbe (3) francia (1) gerber (2) herbertz (1) kína (4) kkve (4) kocsis (1) leatherman (1) maskara (2) náder (2) opinel (3) révész (2) sanrenmu (5) tarjányi (1) törvény (1) victorinox (9) wenger (2) Címkefelhő

Tartósteszt: Sanrenmu T11

2016.01.31. 12:00 dslll

Egész pontosan Sanrenmu (SRM) GB-T11 (a GB a G10 Black-re utal).
A gyártó új típusnevei óta 7042-LTC-GH-T2 a neve (ebből a H a szín). Brrr.

Sosem gondoltam volna, hogy ennyire használható lesz. Azért vettem, mert az asszony szóvá tette, hogy a Byrd-öm ijesztő, túl hegyes, túl militáns. Ez sokkal 'utility-knife' kinézetűbb, kisebb, nem agresszív.

Gyárilag el van cseszve az övklip rögzítése, így nem lehet átrakni (pedig át lehetne, három pozíciós). De már megszoktam, sőt, lehet hogy a nekem amúgy kedveltebb tip-up hordásban nem is tudnám olyan könnyen nyitni, túl rövid a markolat. Így maradt tip-down-ban.

Legalább egy éve hordom már, a zár a mai napig tökéletes, a zsebkoszt néha ki kell fújni. A kiegészítő konzervnyitót kapargatásra használom olyasminél, ahol nem akarom a penge élét kiverni. A penge volt már élezve is, vágtam vele sok mindent. Jó, hogy egyenes az él, így egyszerű az élezés. A kés hegye is használható, a wharncliffe formát egész megszerettem.

A méretek korlátoznak, a markolat fogása csak háromujjas, és a pengével sem tudnánk vajaskenyeret kenni. (Már a nyitólyuk miatt sem.)

A G10 nagyon jól tapad, főképp a markolat extra csúszásgátló pontjaival. Cserébe viszont 'szétszedi' a zsebet. Már nem egy nadrágomon látszik meg a viselés helye, volt amelyiken ki is lyukadt az ötödik zsebnél, kidörzsöli az anyagot.

t11.jpg

(A bicskát picit pihentetem, valami más van helyette, majd remélhetőleg arról is lesz tartósteszt.)

3 komment

Címkék: sanrenmu

A bejegyzés trackback címe:

https://edcbicska.blog.hu/api/trackback/id/tr988101946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ihasz laci 2016.02.01. 10:19:56

formavilagban egy kicsit hasonlo kest hasznalok edc kesnek. a lansky world legal-t. egy kicsivel hosszab a markolata mint ennek, eleg jo kenyelmes fogasa van. ugyanugy g10 markolat, ami nagyon jo.
a penge forma eltero de ez is jol hasznalhato. a toroveget szoktam hasznalni erre arra. az ovklip 4 allasu lehet mindket oldalra alulra vagy felulra rogziteni.

dslll 2016.02.03. 16:59:40

@XJ8: A pengeforma valóban eltér, agresszívabb. Az árából veszel három ilyet. :-) Viszont valóban world legal.

dslll 2022.12.03. 17:04:16

Nem használtam, így túladtam rajta.
süti beállítások módosítása