Utolsó kommentek

  • dslll: 2021-ben megváltam tőle. Egy időre. Nem kaptam vissza. de mégis megvan. Magyarázat: Eltört a toll rögzítőpöcke (kis szürke műanyag). Nem tudom, hogy beleakadt-e valamibe, vagy elöregedett, egyszer a... (2022.12.03. 17:09) Tartósteszt: Victorinox Midnite Manager
  • dslll: Nem használtam, így túladtam rajta. (2022.12.03. 17:04) Tartósteszt: Sanrenmu T11
  • dslll: Eladtam. Vic 58mm-es helyett túl nagy volt, EDC-re meg túl pici. (2022.12.03. 17:03) Kínai svájci
  • dslll: A gombelemet tavaly kicseréltem, mert már nagyon halovány volt. (2018.05.20. 18:07) Tartósteszt: Victorinox Midnite Manager
  • dslll: Hogy mire használom a kispengét? Nem tudom, szinte mindenre. Kisebb, így jobban irányítható. Rendes pengének van nálam másik bicska, az egykezes, azt veszem elő olyan célra, amikor megzúzhatom (kemé... (2017.10.10. 12:52) Tartósteszt: Victorinox Huntsman
  • Utolsó 20

Címkék

bicska (3) böker (2) bugyli (1) cakli (1) edc (1) enlan (1) fejesgörbe (3) francia (1) gerber (2) herbertz (1) kína (4) kkve (4) kocsis (1) leatherman (1) maskara (2) náder (2) opinel (3) révész (2) sanrenmu (5) tarjányi (1) törvény (1) victorinox (9) wenger (2) Címkefelhő

Kész?

2015.07.12. 12:00 dslll

A gyűjteményem lassan kész. Illetve dehogy, sosincs kész. :-)

Mondjuk úgy hogy stagnálás várható, szinte minden megvan, amit szerettem volna beszerezni. (Még van ami úton van, várom a postát. ;-))

Biztos lesz, amit majd eladok, közben megtetszik valami új (vásárokban mindig nézegetem a magyar kézműves bicskákat, van pár zsákutcába futott vétel, azokra ha lehetőség nyílik, megvalósítom őket).

Illetve egy Alox Victorinoxot szeretnék még, de amit kinéztem, azt évek óta nem gyártják (Pioneer Settler). Az Alox verzióknak két fontos tulajdonsága van, az egyik a strapabírás, az alumínium nem reped meg, a szegecsek teljesen átérik a panelt, a másik, hogy vékonyak, zsebben jól hordhatók.

A többi, jelenleg kapható Alox modellről mind hiányzik nekem valami (főképp a kispenge). Vagy van rajta valami teljesen felesleges.

Így most várok, hátha adnak ki valami új Alox modellt. :-)

Szólj hozzá!

Címkék: victorinox

A bejegyzés trackback címe:

https://edcbicska.blog.hu/api/trackback/id/tr817569432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása